• Nowy

Teorie mediów Dieter Mersch

4,00 zł
Brutto
Ilość

  • Security policy (edit with Customer reassurance module) Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module) Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module) Return policy (edit with Customer reassurance module)

Teorie mediów obejmują swoim zakresem ogromny obszar – badają medialno-techniczne podstawy kultury, zajmują się krytyką mediów masowych i pytają o „mediację” rozumianą jako pośredniczenie, przekazywanie, przedstawianie czy komunikacja w ogóle. Książka Dietera Merscha przedstawia najważniejsze teorie mediów w perspektywie historycznej. Ukazuje estetyczny rodowód pojęcia mediów i jego coraz silniejsze przesuwanie się w stronę języka i techniki. Obecnie – jak dowodzi Mersch – teorie mediów zdobywają rangę ogólnej wiedzy o kulturze, a nawet swego rodzaju filozofii.

Sic 2010, ISBN: 978-83-60457-89-4, 140x21, 238 s., oprawa miękka

Teorie mediów Dieter Mersch

8488