• Nowy

Kwestionariusze wywiady pomiary postaw AN Oppenheim

4,00 zł
Brutto
Ilość

  • Security policy (edit with Customer reassurance module) Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module) Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module) Return policy (edit with Customer reassurance module)

Nowe wydanie głośniej pracy Brama Oppenheima, podobnie jak pierwsze, jest praktycznym podręcznikiem metod sondażowych. Rozszerza ono tematykę poprzedniego o metody przeprowadzania zarówno wywiadów pogłębionych, jak i standaryzowanych. Tak jak uprzednio rozdziały poświęcone projektowaniu kwestionariuszy wsparte zostają omówieniem skalowania, oraz metod projekcyjnych. Autor krytycznie omawia takie kwestie jak niewłaściwe projektowanie kwestionariuszy, metody doboru prób, formułowanie pytań, stronniczość w przeprowadzaniu wywiadów, utratę danych oraz interpretacje skal postaw. Ilustruje on swe wywody licznymi pouczającymi przykładami badań rozmaitych obszarów - od sondaży marketingowych po polityczne uświadomienie dzieci. Ważne miejsce w pracy zajmują rozważania na temat rzetelności i trafności tekstów. Nieustannie podkreślane jest znaczenie badań pilotażowych. Książka jest niezbędną metodologiczną pomocą dla studentów i doktorantów w dziedzinie nauk społecznych. Zainteresować powinna jednak również wszystkich, którym wypada przeprowadzić i oceniać sondaże - nauczycieli, działaczy społecznych, lekarzy oraz badaczy opinii społecznej.

Zysk i S-ka 2004, ISBN: 9788372986214, 145x205, 343 s., oprawa miękka

 

Kwestionariusze, wywiady, pomiary postaw A.N. Oppenheim

ZYS0004608