Manifest koniec ery tradycyjnego biznesu Rick Levine, Christopher Locke, Doc Searls, David Weinberger

25,00 zł
Brutto 2
Cena za 5 egz.
Ilość

Być może największą siłą Internetu nie jest stojąca za nim technologia, ale trwałe zmiany, jakie powoduje on w sposobie pojmowania biznesu. Zmiany te dotyczą nie tylko rynku, ale w równie dużym stopniu także charakteru każdej działalności gospodarczej. Manifest, na który składa się 95 tez, ogłoszony na stronie internetowej www.cluetrain.com, rozpoczął prawdziwą burzę dyskusji na temat metod prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie; dyskusji, w które włączyli się menedżerowie największych światowych korporacji. Książka rozwija i pogłębia tezy zamieszczone w internetowym manifeście. Sygnalizuje trendy, które już dziś muszą być uwzględniane przez wszystkie firmy działające w sieci. Internet stwarza ludziom szansę wymiany informacji i doświadczeń w niespotykanym dotąd tempie. Dzięki temu rynek staje się mądrzejszy szybciej niż większość firm. Niezależnie od tego, czy menedżerowie to rozumieją, ich pracownicy są integralną częścią tej konwersacji bez granic, komunikując się z klientami tychże firm w naturalnym, otwartym i często zabawnym języku. Ignorowanie tego zjawiska to ignorowanie niezmiernie ważnego sygnału i skazanie się na utratę niespotykanej dotąd szansy.

WIG-Press 2000, ISBN: 83-87014-58-3, 190x240, 191 s., oprawa twarda

Manifest koniec ery tradycyjnego biznesu Rick Levine, Christopher Locke, Doc Searls, David Weinberger

MC_MANIFEST